Wednesday, January 5, 2011

tolong beri saya masa utk diri saya bole?

itu je saya nak skrg ni...

huahauhahauhau..

bawa keta pun dah sesat2 n terlajak jalan..nak balik bukit jelutong bole sampai klang..nak pegi uia..bole lak ke ukm..haih...smlm hampir dilanggar lori simen..ape kah ini?

saya nak masa saya...saya haru biru skrg..ya Allah..bantulah hambaMu ini utk teruskan hidup dgn lebih baik dan teratur...
enuf wif stress...sape nak blanje saya ice cream cone burger king??stress reducer..hurmmm

-hati kosong..kenapa?

2 comments:

StrewberiManis =) said...

dear, kenapa ni
what happen?


sabar ok
things happen for reasons :)

izlia iman said...

tak cukup
-tido..
-study
-rest
-ubat

n plg sedih..

saya sunyi...hua3...

kelakar bunyi nya kan N?

mgkn penat sgt ni..n no one take care me..jadi fius ada cabut sikit..

N,neway congratz dear...sudah jadi tunangan org...i'll promise to come for ur wedding even tak kne jemput..hehee..

tolong beri saya masa utk diri saya bole?

itu je saya nak skrg ni...

huahauhahauhau..

bawa keta pun dah sesat2 n terlajak jalan..nak balik bukit jelutong bole sampai klang..nak pegi uia..bole lak ke ukm..haih...smlm hampir dilanggar lori simen..ape kah ini?

saya nak masa saya...saya haru biru skrg..ya Allah..bantulah hambaMu ini utk teruskan hidup dgn lebih baik dan teratur...
enuf wif stress...sape nak blanje saya ice cream cone burger king??stress reducer..hurmmm

-hati kosong..kenapa?

2 comments:

StrewberiManis =) said...

dear, kenapa ni
what happen?


sabar ok
things happen for reasons :)

izlia iman said...

tak cukup
-tido..
-study
-rest
-ubat

n plg sedih..

saya sunyi...hua3...

kelakar bunyi nya kan N?

mgkn penat sgt ni..n no one take care me..jadi fius ada cabut sikit..

N,neway congratz dear...sudah jadi tunangan org...i'll promise to come for ur wedding even tak kne jemput..hehee..